Default Image
Zurück zu allen Jobs

HR Generalist (DE/EN)

Location: Zürich, Switzerland
Sektoren Helpdesk / Support
Anstellungsart Temporär
Gehalt Negotiable
Reference: BBBH140876

Experis is the global leader in professional resourcing and project-based workforce solutions. Our suite of services ranges from interim and permanent recruitment to managed services and consulting, enabling businesses to achieve their goals. We accelerate organisational growth by attracting, assessing, and placing specialised professional talent.

Kurzbeschreibung des Aufgabenspektrums

  • -Background Screening
  • -Unterschrifteneinholung
  • -Rapportierung
  • -Renewal Checks
  • -Physische Dokumente pflegen
  • -Personaldatenerfassung-, pflege
  • -Rund 500 Rechnungen monatlich kontrollieren

Erforderliche Erfahrung und Skills

  • Erfahrung oder Weiterbildung im Bereich HR
  • MS Office (Outlook & Excel)

Erforderliche abgeschlossene Trainings und Zertifikate

  • Kaufmännische Ausbildung

Wünschenswert

  • Weiterbildung im Bereich HR

Verhaltenstypus / Softskills

  • Selbständige Arbeitsweise
  • Organisatorisch stark ausgeprägt
  • Vertrauenswürdig
  • Schnelle Auffassungsgabe
  • kontaktfreudig

Sprachkenntnisse

  • Englisch sehr gut
  • Deutsch sehr gut

Interested in this opportunity? Kindly send us your CV today through the link in the advert. However, should you have any questions please contact Danny Besse on +41 44 229 99 45.

Even though this position may not be the perfect fit for you, please reach out to us, as we have hundreds of open positions at Experis IT across Switzerland.

Check out all of Experis' job openings at www.experis.ch or visit my personal page and connect to me on LinkedIn.

Zurück zur Jobsuche
Share This Job

Get new jobs for this search by email